Helpdesk

Verkoopadvies...

Bel: +31(0)23 230 2040

Voor verkoopadvies zijn wij per e-mail bereikbaar 7 dagen per week via ons contactformulier (of email naar info@ipcam-shop.nl). Daarnaast kunt u voor verkoopadvies ons ook bereiken op werkdagen tussen 9:30 en 16:30 via de chatservice of het klantenservicenummer.

Wij kunnen u ook helpen bij het maken van de juiste keuze bij de aanschaf van meerdere ip-camera's / opnamesysteem middels een vrijblijvende offerte.

Support...


Voor technische vragen over uw ip-camera of andere aanschaf kunt u contact met ons opnemen via onze Helpdesk ondersteuning. Wij streven er naar uw vraag of verzoek binnen 24 uur te beantwoorden.

Hoe werkt het?

  1. Maakt u aub eerst een verzoek tot ondersteuning aan via onze helpdesk pagina
  2. Middels het verzoek tot Helpdesk ondersteuning wordt beoordeeld of deze aanvraag voor ondersteuning nog binnen de gratis* periode valt en/of het product wellicht defect is
  3. Wij houden u middels een referentie nummer van uw aanvraag voor Helpdesk ondersteuning via email op de hoogte m.b.t. de voortgang van uw verzoek.
  4. Zorg ervoor dat u kunt inloggen in uw router/modem en/of camera wanneer dit nodig is, dit zorgt ervoor dat wij u sneller kunnen helpen
  5. In veel gevallen maken wij een tijdsafspraak met u om mee te kijken op uw computer, hierover wordt u dan middels uw referentie nummer per email geinformeerd

U heeft recht op eenmalige technische(teamviewer) support binnen de eerste maand na aanschaf van uw product ( gerekend van de factuurdatum )

Wanneer u geen recht heeft op gratis support:

  1. Maakt u dan eerst een verzoek tot Helpdesk ondersteuning aan via onze helpdesk pagina
  2. Middels dit verzoek wordt beoordeeld of wij u kunnen helpen met uw ondersteunings aanvraag, zorg ervoor dat u alle details vermeldt zodat onze support medewerker een duidelijk beeld krijgt van wat er moet gebeuren
  3. Een support medewerker maakt met u een tijdafspraak, voor overdag of voor in de avond
  4. Zorg ervoor dat u kunt inloggen in uw router/modem en/of camera wanneer dit nodig is, dit zorgt ervoor dat wij u sneller kunnen helpen en u uiteindelijk minder betaald
  5. Start teamviewer en houdt u het ID en het wachtwoord van Teamviewer gereed
  6. Vervolgens belt u met onze support lijn : 0900-2000004

 

Ook kunt u informatie verkrijgen via:

► Onze pagina over de werking van IP-camera's 

► Onze FAQ-pagina

► Onze begrippenlijst

► U kunt wellicht ook via het ipcam-forum antwoord krijgen op uw vragen van mede ip-cameragebruikers.

Disclaimer:
Let op: wij helpen onze klanten de eerste maand na aankoop gratis via hulp op afstand (Teamviewer) met het instellen van port forwarding (bekijken van beelden op afstand). Na deze maand gebruiken wij uiteraard ook remote support om te constateren of een camera al dan niet defect is. Echter, indien u een aanpassing heeft in uw modem, netwerk, pc of anderszins waardoor de camera niet meer werkt dan kunt u gebruik maken van ons 0900-betaalnummer (0900-2000004) waarmee u per minuut betaalt, en hierdoor alsnog remote support kunt krijgen om de camera te laten doen werken. De kosten hiervoor zijn 90 euro cent per minuut. 

 

loading   Bezig met laden...

Back to top