Helpdesk

Bezig met laden...

Verkoopadvies

Voor verkoopadvies zijn wij 7 dagen per week per e-mail bereikbaar via ons contactformulier (of email naar info@ipcam-shop.nl). Daarnaast kan je voor verkoopadvies ons ook bereiken op werkdagen tussen 9:30 en 16:30 via de chatservice of het klantenservicenummer 023-230 2040.

Wij kunnen je ook helpen bij het maken van de juiste keuze bij de aanschaf van meerdere IP-camera's / opnamesysteem middels een vrijblijvende offerte.

Support

 

Voor technische vragen over jouw IP-camera of andere aanschaf kun je contact met ons opnemen via onze Helpdesk ondersteuning. Wij streven er naar jouw vraag of verzoek binnen 24 uur te beantwoorden. Wens je directe support te verkrijgen vanuit de leverancier dan kun je de contact informatie vinden via deze pagina.

Hoe werkt het?

  1. Als eerste dien je een verzoek tot ondersteuning aan te maken via onze helpdeskpagina.
  2. Hierna wordt dit verzoek beoordeeld en verneem je via ons of de ondersteuning binnen de gratis* periode valt en/of het product wellicht defect is.

  3. Wij houden je middels een referentie nummer van jouw aanvraag voor Helpdesk ondersteuning via email op de hoogte m.b.t. de voortgang van je verzoek.
  4. Zorg ervoor dat je kunt inloggen in jouw router/modem en/of camera wanneer dit nodig is, dit zorgt ervoor dat wij je sneller kunnen helpen
  5. In veel gevallen maken wij een tijdsafspraak met je om mee te kijken op jouw computer, hierover wordt je dan middels jouw referentie nummer per email geinformeerd

* Je hebt recht op eenmalige technische(teamviewer) support binnen de eerste maand na aanschaf van het product ( gerekend van de factuurdatum )

Wanneer je geen recht hebt op gratis support:

  1. Maak eerst een verzoek tot Helpdesk ondersteuning aan via onze helpdesk pagina.

  2. Middels dit verzoek wordt beoordeeld of wij je kunnen helpen met jouw ondersteunings aanvraag, zorg ervoor dat je alle details vermeldt zodat onze support medewerker een duidelijk beeld krijgt van wat er moet gebeuren
  3. Een support medewerker maakt met je een tijdafspraak, voor overdag of voor in de avond
  4. Zorg ervoor dat je kunt inloggen in jouw router/modem en/of camera wanneer dit nodig is, dit zorgt ervoor dat wij je sneller kunnen helpen en je uiteindelijk minder betaald
  5. Start teamviewer en houdt het ID en het wachtwoord van Teamviewer gereed
  6. Vervolgens bel je met onze support lijn : 0900-2000004

 

Ook kan je informatie verkrijgen via:

► Onze pagina over de werking van IP-camera's 

► Support of ondersteuning via de leverancier

► Onze FAQ-pagina

► Onze begrippenlijst

Disclaimer:
Let op: wij helpen onze klanten de eerste maand na aankoop gratis via hulp op afstand (Teamviewer) met het instellen van port forwarding (bekijken van beelden op afstand). Na deze maand gebruiken wij uiteraard ook remote support om te constateren of een camera al dan niet defect is. Echter, indien je een aanpassing hebt gemaakt in je modem, netwerk, pc of anderszins waardoor de camera niet meer werkt dan kan je gebruik maken van ons 0900-betaalnummer (0900-2000004) waarmee je per minuut betaalt, en hierdoor alsnog remote support kunt krijgen om de camera te laten doen werken. De kosten hiervoor zijn 90 eurocent per minuut. 

 

©2024 IPcam-shop